Taal

Bezorgen

Kan de bestelling op een ander adres worden afgeleverd?

Je kunt ervoor kiezen om je bestelling op een ander adres te laten afleveren, als het bijvoorbeeld een cadeau betreft of als je het pakket liever op je werkadres ontvangt. Je kunt dit tijdens het bestelproces aangeven. Het is tevens mogelijk om verschillende afleveradressen te bewaren, zodat je deze tijdens een volgend bezoek niet opnieuw hoeft in te geven.

In welke landen leveren jullie?

Wij verzenden onze bestellingen uitsluitend naar België. Wil je je bestelling naar een ander land laten versturen? Ga dan naar: www.stateofart.com 

Wat zijn de verzendkosten?

Momenteel profiteer je bij bestellingen in Nederland, België en Duitsland van gratis verzendkosten bij aankopen vanaf €50,-.

Voor Luxemburg bedragen de verzendkosten €4,95. Bestellingen boven de €75,- worden gratis verzonden.

Voor Italië, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slowakije, Spanje en Tsjechië bedragen de verzendkosten €9,95, bij bestellingen onder de €150,-. Bij bestellingen boven de €150,- betaal je geen verzendkosten.

Voor Frankrijk bedragen de verzendkosten €12,95, bij bestellingen onder de €150,-. Bij bestellingen boven de €150,- betaal je geen verzendkosten.

Voor Bulgarije, Denemarken, Estland, Finland, Griekenland, Hongarije, Ierland, Kroatië, Letland, Litouwen, Malta, Slovenië en Zweden bedragen de verzendkosten €14,95, bij bestellingen onder de €150,-. Bij bestellingen boven de €150,- betaal je geen verzendkosten.

Voor Cyprus bedragen de verzendkosten €29,95.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bestellingen die op werkdagen voor 15:00 uur geplaatst en betaald zijn worden diezelfde dag aangeboden bij DHL. Alle nagestreefde levertijden vindt je in het overzicht hieronder. Omdat wij hierin afhankelijk zijn van een externe partij, kunnen wij deze levertijden helaas niet garanderen.

Levertijd in werkdagen:
Nederland 1-2
België 1-2
Luxemburg 3-5
Duitsland 1-2
Denemarken 2-3
Frankrijk 2-3
Oostenrijk 2-3
Verenigd Koninkrijk (UK) 2-3
Zweden 2-3
Overige EU 3-5
Europa (niet EU) 3-5

Waar bevindt mijn bestelling zich?

Op het moment dat jouw bestelling door ons is afgehandeld ontvang je per e-mail de barcode van je zending, waarmee je de verzendstatus van je bestelling kunt volgen op www.dhlparcel.nl. Door de barcode en postcode in te voeren in de bestemde velden en vervolgens op “zoeken” te klikken, zie je precies waar jouw bestelling zich op dat moment bevindt. Deze informatie is vanaf 24 uur na het verzenden van je bestelling zichtbaar op de website van DHL.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling wordt bezorgd?

Je bestelling wordt met DHL bezorgd op het opgegeven afleveradres. Als je niet thuis bent zal de chauffeur een briefje achterlaten in uw brievenbus met daarop de nieuwe bezorgdatum of met de gegevens waar je jouw bestelling kunt afhalen.

Naar boven