Bestellen
Hoe weet ik dat mijn bestelling bij State of Art Webshop goed is aangekomen?
Nadat je online hebt besteld en betaald, ontvang je een bevestiging van je bestelling en je betaling per e-mail. Mocht dit niet het geval zijn neem dan contact met ons op via contact@stateofart.com of telefonisch op +31 (0)544 392233.
Hoe plaats ik een bestelling in de webshop?
Ga naar www.stateofart.be/collectie;
Selecteer het product van je keuze door te klikken;
Selecteer de juiste kleur door op het kleurblokje van je keuze te klikken;
Selecteer de juiste maat door op het blokje met deze maat te klikken. Het blokje krijgt een zwarte rand als je het hebt geselecteerd;
Als je de juiste maat en kleur hebt geselecteerd, klik je op “in winkelmand”;
Je kunt rustig verder winkelen en meer artikelen aan je winkelmand toevoegen, door te klikken op 'Verder winkelen';
Als je klaar bent met winkelen, klik je op “Bekijk winkelmand”;
Als je een kortingscode hebt, kun je deze nu invoeren onder “Kortingscode invoeren” en klik op het oranje blok met plus-teken;
Heb je geen kortingscode of heb je deze ingevoerd, klik dan op 'Verder naar bestellen';
Bestel je voor de eerste keer, vul dan de gevraagde gegevens in om je account te registreren. Indien je al eerder hebt besteld, dan kun je inloggen met je e-mailadres en je wachtwoord;
Je kunt ook afrekenen zonder een account aan te maken;
Je kunt ervoor kiezen om de producten op een ander adres te laten afleveren, bijvoorbeeld als het een cadeau betreft of als je het pakket liever op uw werkadres ontvangt;
Klik vervolgens op 'Naar verzendmethode';
Je hebt de mogelijkheid om uw bestelling te laten bezorgen of af te halen bij een DHL ServicePoint;
Klik vervolgens op 'Volgende om de gewenste betaalmethode te kiezen;
Als je een kortingscode hebt kun je deze invoeren onder “Kortingscode invoeren” en klik op 'Korting doorvoeren';
Controleer je bestelling en aflevergegevens aan de rechterkant van het scherm alvorens te klikken op 'Nu kopen';
Je gaat nu naar een beveiligde omgeving om te betalen en de bestelling af te ronden;
Je ontvangt van ons een bevestiging van je bestelling en je betaling per e-mail;
Zodra wij uw bestelling hebben ingepakt en verstuurd, krijg je van ons een e-mail met een Track & Trace code, waarmee je de afleverstatus van je bestelling kunt volgen.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Ja, je kunt jouw bestelling wijzigen of annuleren door een e-mail sturen aan contact@stateofart.com.
Mocht je bestelling al onderweg zijn, dan is een annulering helaas niet meer mogelijk. In dat geval kun je jouw bestelling retour sturen.
Op welke manier kan ik zoeken?
Om op een of meerdere zoekwoorden te zoeken klik je op het vergrootglas die rechtsboven ieder scherm wordt weergegeven.
Naast deze methode kun je ook gebruik maken van onze “Filter”. Hiervoor klik je eerst op het tabblad “Webshop” en open je de filter. Je vinkt hier de gewenste opties aan. Na het aanvinken, worden enkel de artikelen getoond die aan jouw voorwaarden voldoen.
Om alle maten weer te geven klik je op “Alles Wissen”. Je kunt de filter op elk gewenst moment verbergen.
Hoe weet ik welke maat ik heb?
Als je een artikel aanklikt zie je boven de beschikbare maten de tekst “Wat is je maat?”. Als je hier op klikt zie je welke maat past bij welke lengte en omtrek. Dit zijn richtlijnen, het kan zijn dat een artikel hier licht van afwijkt. Mocht je twijfelen zou je twee maten van één artikel kunnen bestellen om te passen welke maat het beste is, je mag artikelen altijd kosteloos aan ons retourneren.
Wat doe ik als ik meer informatie nodig heb over een product?
We proberen zoveel mogelijk nuttige informatie over onze producten te publiceren, om je te helpen de artikelen te kiezen die het best bij je passen. De productpagina voor ieder artikel bevat maatinformatie, een korte beschrijving en foto’s. Je kunt op de voor- en achterzijde van het product inzoomen om de details te kunnen bekijken. Mocht je toch meer informatie nodig hebben kun je contact opnemen met onze klantenservice. Wil je bij jouw vraag het artikelnummer van het product vermelden, dan zullen wij je vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden.
Ik heb een artikel in een winkel/advertentie gezien, maar ik kan het in de webshop niet vinden?
Je kunt, door te klikken op het vergrootglas, een zoekterm of een artikelnummer ingeven om te zoeken op onze site. Mocht je het niet kunnen vinden neem dan contact op met onze klantenservice, waarbij je zoveel mogelijk details over het artikel vermeldt.
Op onze webshop wordt niet onze gehele collectie verkocht, maar een selectie hiervan. Hierdoor kan het voorkomen dat je een artikel in een winkel hebt gezien die je op onze webshop niet terug kunt vinden.
Wordt mijn pakket op een duurzame manier bezorgd?
De bestellingen van State of Art worden klimaatneutraal verzonden via DHL Parcel. DHL werkt namelijk hard aan het terugdringen van de CO2-uitstoot. Bijvoorbeeld door duurzaam te bouwen, groot materiaal te laten rijden op HVO100 diesel en het elektrisch wagenpark steeds verder uit te breiden. In 2025 bezorgt DHL de laatste kilometers naar de consumenten zelfs volledig emissievrij. Het uiteindelijke doel: in 2050 heeft DHL wereldwijd de uitstoot teruggebracht naar nul. De CO2 die we nog wel uitstoten, compenseren we samen. DHL betaalt een deel van de compensatiekosten, maar ook de opbrengst investeert DHL in gecertificeerde Gold Standard-projecten in ontwikkelingslanden. Overigens wordt daar niet alleen de uitstoot gecompenseerd, maar wordt er ook een bijdrage geleverd aan het bevorderen van de economie. Daarnaast doet DHL als enige vervoerder er een schepje bovenop, en compenseert zendingen binnen de Benelux óók via Land Life Company. Door te investeren in grootschalige herbebossingsprojecten herstellen we samen belangrijke ecosystemen, bevorderen we de biodiversiteit én bieden we lokale gemeenschappen sociale en economische voordelen.