X
Kies uw land en taal
Ga verder
Menu Sluiten

Retourneren

Hoe kan ik een artikel retourneren? 

Mocht u niet tevreden zijn met (een deel van) uw aankoop, dan heeft u het recht de artikelen binnen veertien (14) werkdagen, het herroepingsrecht gaat pas in op de dag ná aflevering, aan State of Art Webshop te retourneren. De artikelen van uw retourzending ontvangen wij graag, indien redelijkerwijs mogelijk, in een zo oorspronkelijk mogelijke staat, onbeschadigd, ongebruikt en voorzien van kaartjes retour. U mag het artikel uiteraard wel uit de verpakking halen om het te bekijken en passen.

U dient tijdens de bedenktijd voorzichtig met de toegezonden artikelen om te gaan. U heeft het recht om de artikelen te beoordelen of u het wilt houden, en te proberen zoals u dat normaal gesproken ook in de winkel zou mogen. Zolang u nog niet besloten heeft het artikel te behouden, mag u het niet gebruiken. Wanneer u het artikel voor meer heeft gebruikt dan nodig is om te beoordelen of u het daadwerkelijk wilt behouden, bent u aansprakelijk voor de waardevermindering. Wij hebben het recht op vergoeding wanneer u het artikel gebruikt retourneert.

Bij elke levering ontvangt u een orderbevestiging en een retourbon. Om gebruik te maken van uw herroepingsrecht, is het voldoende om alleen de retourbon mee te sturen.

Gratis retour per DPD

U kunt uw retourzending kosteloos terugsturen met DPD. U hoeft alleen het meegestuurde retourlabel te gebruiken en uw retourzending af te leveren bij een Pickup parcelshop bij u in de buurt.

Klik hier om de dichtstbijzijnde Pickup parcelshop te vinden.

Retour per post

U kunt uw retourzending op eigen kosten en voldoende gefrankeerd retour sturen naar: State of Art Webshop, Westermanstraat 1, 7131EH Lichtenvoorde, Nederland.

Hoe kan ik een artikel ruilen?

Artikelen kunt u ruilen door de te vervangen artikel(en) te retourneren en vervolgens gelijk een nieuwe bestelling te plaatsten op onze website. Zo ziet u gelijk of het artikel nog beschikbaar is.

Als u een nieuwe bestelling plaatst om uw verkeerde artikel(en) te vervangen, houdt u er dan rekening mee dat u de nieuwe bestelling ook vooraf dient te betalen of nog een tweede rekening ontvangt.

Wij kunnen helaas vanwege technische redenen de bestellingen niet met elkaar verrekenen.

U kunt helaas NIET via het retourformulier een vervangend artikel aanvragen. Helaas kunnen wij vanwege technische redenen ook NIET artikelen voor u vervangen of verrekenen of een nieuwe bestelling voor u plaatsen.

Wanneer krijg ik mijn geld teruggestort?

Wanneer we uw retourzending hebben ontvangen, sturen we een e-mail ter bevestiging. Dit is meestal binnen 14 dagen. Uw betalingsverplichting komt dan te vervallen. Als u al betaald heeft, betalen wij u zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen terug vanaf het moment dat u heeft aangegeven af te willen zien van uw aankoop'.

Als u de gehele bestelling retour stuurt, betalen wij ook de verzendkosten terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u heeft betaald.

Wat zijn de kosten voor retourneren?

Retourneren is gratis indien u gebruik maakt van het meegestuurde retourlabel van DPD en het pakket terugstuurt via een Pickup parcelshop.

Jullie hebben het verkeerde bedrag aan mij vergoed

Helaas zijn fouten niet altijd te voorkomen. Als u denkt dat u het verkeerde bedrag heeft teruggekregen neemt u dan alstublieft contact op met onze klantenservice via contact@stateofart.com.


Payment logo's   Payment logo's Payment logo's Payment logo's Payment logo's Payment logo's Payment logo's Fashioncheque