POS user "" under store ""
Langue 

Garantie en klachten

Wat kan ik doen als ik een klacht heb?

Wij doen er alles aan om een perfect artikel te leveren. Mocht je desondanks een klacht hebben over een artikel, onze website of onze service, neem dan contact met ons op door een e-mail te sturen naar contact@stateofart.com of vul eenvoudig ons contactformulier in.

Telefonisch zijn wij bereikbaar op 0544-392233 op werkdagen van 8:30 uur tot 17:00 uur.

Je ontvangt van ons de instructies voor de klachtafhandeling en wij zullen, mits de klacht gegrond blijkt, zorg dragen voor een snelle en correcte oplossing. We proberen je altijd uiterlijk de volgende werkdag van een oplossing te voorzien. Uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht krijg je een inhoudelijke reactie van ons.

Hoe zit het met de garantie?

Uiteraard zit er (wettelijke) garantie op jouw aankopen, hier heb je als consument recht op. Dit betekent dat het product de eigenschappen moet bezitten die je redelijkerwijs op grond van de koopovereenkomst kunt verwachten en het product moet bij normaal gebruik naar behoren te dragen zijn.

Wij vinden dat jouw State of Art artikel moet voldoen aan de kwaliteit die je ervan mag verwachten. Bij ontvangst moet een artikel in perfecte staat zijn en voldoen aan de kwaliteitsnormen die State of Art van haar merk verwacht. Mocht een artikel niet aan de verwachte kwaliteitseisen voldoen, dan kan je uiteraard contact met ons opnemen of het artikel terugsturen volgens de reguliere retourprocedure.

Onze contactgegevens:
State of Art B.V.
Westermanstraat 1
7131 EH Lichtenvoorde
Nederland

T +31 (0) 544 39 22 33
F +31 (0) 544 37 65 45
contact@stateofart.com

Back to top